Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Kategorie

Slovník

Registrace a účet

Registrace - neboli založení zákaznického účtu, přináší běžnému zákazníkovi mnoho výhod. Mezi ně patří kontrola stavu objednávek, přehled předešlých objednávek, nemusíte již jednou zadané údaje zadávat při každém novém nákupu znova, můžete čerpat výhody zákaznických bonusů.

Zákaznický účet - je prostředí, do kterého máte přístup pouze Vy jako zákazník, který do něj vstupuje svým zákaznickým jménem a heslem. V účtu můžete kontrolovat či sledovat své objednávky, měnit zadané údaje či nastavovat různé služby, které účet nabízí.

Nákup bez registrace - v našem obchodě není nutná registrace. Nepřejete-li si ji, nebude Vám založen zákaznický účet.

Platební a dodací podmínky

Dobírka - platba na dobírku nebo také platba hotově - znamená, že za zboží zaplatíte dopravci, na pobočce České pošty nebo našemu zaměstnanci až při převzetí zboží. 

Platba převodem - po obdržení Vaší objednávky Vám zašleme číslo účtu a variabilní symbol. S platbou vyčkejte až po obdžení druhého emailu, ve kterém bude uvedeno kdy Vám zboží můžeme doručit. Zboží zaplatíte předem na náš bankovní účet vedený u Fio banky.
Zboží expedujeme až po obdržení platby na náš účet.

Faktura je daňový doklad, který obsahuje popis toho, za co zákazník zaplatil/zaplatí. Musí obsahově splňovat všechny zákonné podmínky. Tento doklad zároveň také slouží jako "dodací a záruční list". Faktura slouží zákazníkovi jako důkaz koupě. Fakturu naleznete v přijatém balíku u zboží nebo Vám bude předána při osobním odběru.

Dopravní služba PPL je balíková expresní služba, která se specializuje na rychlou přepravu balíků po celé České republice.

Skladová dostupnost

- je doba, za kterou nám je výrobce/dodavatel schopen dodat zboží. Do doby naskladnění se započítávají jen pracovní dny. 

  • Skladem – zboží je skladem, je odesláno v nejbližším možném termínu. (Je-li objednávka učiněna v pracovní den do 11hod., bude odeslána v den objednání. Objednáte-li později a na zboží spěcháte, kontaktujte nás pro jistotu telefonicky.)
  • Do 3 dnů u nás - (do 5 dnů, 7 dnů, ...) Je-li u zboží uvedeno např. do 3 dnů, odesíláme zboží v uvedené době.
  • Na dotaz - je-li u zboží skladová dostupnost na dotaz" – náš dodavatel/výrobce nemá zřejmě zboží skladem. Na Váš dotaz se můžeme obrátit na dodavatele, aby nás informoval, kdy je schopen toto zboží opět naskladnit. Je možné, že zboží již dodavatel nenaskladní popř. může jít o delší časovou prodlevu.

Prodej alkoholických nápojů

Zákaz prodeje alkoholu osobám mladším 18 let.

 


Loading...